torsdag den 10. november 2011

Valg af MLM-produkter

"Det er lysten der driver værket" sagde min salige bedstefar altid, og begejstring er efter min mening en forudsætning for at få succes med MLM.

Begejstring for selskabet, produkterne og forretningsmuligheden er af stor betydning, for ingen af os gider anbefale noget, vi ikke kan stå inde for, men på produktområdet er vi alle forskellige:

Nogle sværger til kosmetik, andre til elektronik, kosttilskud, investeringer, cremer, juice, køkkenudstyr, smykker, tøj eller som jeg helse-, wellness- og performanceprodukter, fordi det direkte og positivt påvirker livskvaliteten.



Personligt har jeg altid lagt vægt på, at produkterne skulle være unikke, have oplagte målgrupper og fordele for personerne i disse, men mange netværkere er glade for produkter der konkurrerer med det butikkerne sælger.

Andre overvejelser angående produkter kan handle om målgruppernes størrelse og tilgængelighed, om produkterne er vigtige for folk, er underlagt modeluner, er sæsonbetonede eller konjunkturfølsomme, om holdbarhed, produktstørrelse/lagerplads, forsendelsesomkostninger osv.

Uanset handler det om at formidle et produkt man er passioneret for, så tænk dig godt om!