torsdag den 10. november 2011

MLM - et nyt netværk af positive mennesker

Da jeg i 2002 startede med at netværke, blev jeg overrasket over alle de positive mennesker jeg pludselig mødte.



Fra den ene dag til den anden, havde jeg pludselig en helt ny omgangskreds og et fællestræk syntes at være et grundlæggende optimistisk livssyn, ambitionen om at skabe en endnu bedre fremtid, ofte med det udgangspunkt, at vil man have positive forandringer, så må man også selv tage ansvar.

Naturligvis bliver man ikke personlige venner med alle, men venskaber vokser med tiden frem af bekendtskaber, hvor kemien er særlig god.

MLM kaldes jo også Relation Marketing, og heri mere end antydes at vi jo netop netværker med udvalgte mennesker vi har relationer til, uanset om disse er bekendte, forretningskolleger, arbejdskolleger, interessefæller, venner eller familie.

MLM er altså socialt berigende, og nogle af mine bedste venner er netværkskolleger, der deler min passion for networking og ambition om økonomisk og personlig frihed.