onsdag den 16. november 2011

Motiver dig selv - tænk i procenter...%%%

Jeg har nu tre gange startet i MLM, og hvergang har jeg på førstedagen betragtet mit tomme netværk - mit emperie af tomme stole. Det kan synes ensomt, og som en kolossal udfordring, at ud af denne intethed skal vokse et internationalt netværk, men det er jo netop hvad der sker.

Det handler kun om at sætte igang. Husk at den længste rejse starter med et første skridt!

Jeg har et trick der motiverer mig meget: Jeg tænker i procenter!



Når jeg har sponseret den første kollega og samarbejdspartner tænker jeg: "Nå, der fik jeg lige en vækst på 100%".

Når den tiende kollega i netværket er i hus, tænker jeg 1000% vækst.

Og når jeg f.eks. når 500 personer i netværket efter f.eks. 8 måneder tænker jeg:

"Det var så 50.000% vækst på 8 måneder. Hvis jeg kan gå fra 1 til 500 samarbejdspartnere på 8 måneder, hvor mange bliver 500 så ikke til i løbet af de næste 8 måneder?"

Motiverende - ikke sandt ?!